Przejdź do głównej zawartości

Kontynuacja + nowy wizerunek bohaterów.


Jeśli kocha się naprawdę mocno, naprawdę szczerze to odległość ani czas nie są wstanie pokonać tak silnego uczucia. 
Nigdy..

Minęło już parę ładnych lat. Dziś Lilu jest już 23-letnią, bardzo pociągającą dziewczyną. Pewnie wielu z Was zastanawia się co u niej... Wyprowadziła się od rodziców i zamieszkała w Blanes. Cudownej miejscowości położonej bardzo blisko morza tuż nieopodal Lloret De Mar. Margaret i Daniel również poszli swoimi drogami lecz wszyscy zawsze spotykają się na rodzinnych uroczystościach u staruszków. Kochany Kimi mieszka z rodzicami w Barcelonie. Lilu zawsze interesowała się siatkówką, to własnie z nią bardzo poważnie wiązała swoją przyszłość. Wylot do Hiszpanii i trzy lata mieszkania w Barcelonie otworzyły przed nią zupełnie inną drogę. Lepszą? Jest w tym dobra i daje jej to bardzo wiele możliwości. Po tym jak wraz z nową rodziną opuściła Polskę kontakt utrzymywała i utrzymuje tylko z Zuzą. Rudowłosa dziewczyna skończyła liceum z bardzo dobrym wynikiem a teraz studiuje AWF na Gdańskiej uczelni. Po dwóch latach bycia z Pawłem rozstali się. Nina? Rok temu Fabian poprosił ją o rękę - są bardzo szczęśliwi a "szczeniacka" miłość, której wszyscy dawali krótki czas trwania obroniła się swoją głęboko schowaną w sercu siłą. Filip? Gabryś? - Zuzka czasami wspomni co u nich. Z Liam czasami odezwie się do dziewczyny, lecz ich kontakt stracił na sile. Lilu żyje swoim "idealnym" życiem. Wspólnie z nową koleżanką, z którą bardzo szybko złapała wspólny język mieszka w małym domku w jednej z bogatszych dzielnic Blanes. Dziewczyna ma także cudowne oparcie w mężczyźnie, który nie tak szybko jak współlokatorka ale również zdobył jej zaufanie. Idealni kompani do wspólnych wypadów, żartów jak i łez. Hiszpania jest cudownym miejscem ale Lilu brakuje tu tylko jednego do pełni szczęścia - Jego - bruneta, który nauczył ją co znaczy kochać i być szczęśliwą.



BOHATEROWIE:


Lilu Anders



Susana Alanis



Paolo Madera



Miguel Feliciano



Zuzanna Wilk



Gabriel Melc



Margaret Nessel - Kuzynka Lilu



Daniel Other - Brat Lilu



Magdalena Anders - Mama Lilu



Igor Other - Ojczym Lilu



Komentarze

  1. super!!!
    nareszcie..
    kocham kocham to!!1
    czekam na następne :)
    szybko szybko.. proszę o następne /Patka

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny.
    Nareszcie się doczekałam.
    Kocham twoje opowiadanie.
    Nawet nie wiesz jak się cieszę, że postanowiłaś je kontynuować.
    Ciekawe co będzie z Lilu i Gabrielem .
    Z niecierpliwością czekam na kolejny.
    Mam nadzieję, że pojawi się niedługo.
    + Jakbyś miała czas to wpadnij do mnie na:
    http://wegreetinlondon.blogspot.com/
    http://zayn-malik-and-one-direction.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. cudowny! czekam z niecierpliwością na następne wpisy ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. AAa. nareszcie nareszcie. Tak bardzo pragnęłam abyś to kontynuowała. Mam nadzieje ze się zejdą z Gabrysiem. Normalnie nawet nie wiesz jak się ciesze. Pozdrawiam Xx

    OdpowiedzUsuń
  5. Nareszcie <3 Pisz dalej, czekam z niecierpiwością <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie mogę się już doczekać ;* pisz :*

    OdpowiedzUsuń
  7. jesteś przewspaniałą osobą moja droga! jak nie przepadałam za blogami , tak ten jest CUDOWNY !!!! Chyba z trzy razy czytałam go od początku ! :) a teraz już czekam tylko na dalsze części !!! :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jeeeeeeeeeeeej. dziękuję. :) ale boję się, że zawiodę na pełnej linii ;/

      Usuń
  8. uwielbiam twojego bloga, nie wchodzę zbyt często na komputer, ale prawie za każdym razem zaglądam tu ;P
    Czekam na dalsze rozdziały, i mam nadzieje że Lilu i Gabryś będą jakimś cudem razem ;*

    OdpowiedzUsuń
  9. AAAAAAAAAAA, GABRYŚ ♥♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  10. Super :)

    http://bittersweetness4ya.blogspot.com/ zapraszam, dopiero zaczęłam i liczę na każdą opinię :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Siemka mam do was prośbę bo chciała bym zacząć czytać bloga a nie wiem jak się nazywa poprzednia część więc proszę was podajcie mi linka.!;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wszystko znajdziesz tu : )
      http://dziwneprzypadkinastolatki.blogspot.com/2011/07/prolog.html
      Miłego czytania :*

      Usuń
  12. gdzie mozna przeczytać wszystko od początku ? pierwszą część??

    OdpowiedzUsuń
  13. Gdzie można wszystko przeczytać ?

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Zostaw coś po sobie. Nawet małą kropkę, która namaluje ogromny uśmiech.

Popularne posty z tego bloga

Rozdział szósty.

- Emm.. jasne. - zrobiła mu trochę miejsca na swoim ręczniku. Patrzył długo na jej twarz co chwila kręcąc lekko nosem i mrużąc oczy. - Jestem brudna czy coś, że mi się tak przyglądasz? - lekko się roześmiała widząc jego przedziwne miny. - Nie nie.. - uśmiechnął się. - A więc masz na imię Lilu?  - Tak.. Chyba nie dało się tego nie usłyszeć jak ta wariatka tak głośno się drze . - roześmiała się. Śmiał się potwierdzająco kiwając głową. - A Ty? - Co ja? - spojrzał na nią. - Jak Ty masz na imię. - cały czas patrzyła na jego rozpromienioną twarz. Arogancko się uśmiechnął i rzucił w jej stronę cicho, ledwo słyszalne "Słodka tajemnica." Mimowolnie się uśmiechnęła choć ciekawość brała górę. - To jak mam się do Ciebie zwracać? - zmierzyła go lekko. - Ej Ty.. hmm. tak, tak chyba będzie najlepiej. Oboje wybuchnęli momentalnie śmiechem. - Fajnie widzieć uśmiech a nie łzy.. Jak robisz tą swoją minę jesteś jeszcze śliczniejsza. Jej policzki poczerwieniały